اجاره جرثقيل 7 تن

اطلاعات مهندسي

اجاره جرثقيل 7 تن

۲ بازديد

آيا نيازمند اجاره جرثقيل 7 تن هستيد؟ آيا مي دانيد كه اين جرثقيل ها با ظرفيتي كه دارند توان انجام چه كارهايي را خواهند داشت؟

جرثقيل 7 تن يكي از كاربردي ترين جرثقيل هايي است كه در بسياري از كاربردها قابل استفاده است. براي همين است كه در بسياري از نقاط كشور شاهد استفاده از آن ها هستيم.

ممكن است شما هم نياز به استفاده از اين تجهيزات داشته باشيد. در اين متن قصد داريم در رابطه با كاربردهاي اين جرثقيل و مشخصات آن به صورت اجمالي نكاتي را بيان كنيم. همچنين اشاره اي به عوامل موثر بر هزينه اجاره جرثقيل خواهيم كرد.

در چه كاربردهايي نياز به اجاره جرثقيل 7 تن است؟

امروزه ساختمان هاي متعددي هستند كه نياز به استفاده از بالابر و يا جرثقيل براي اتمام پروژه ساخت دارند. هر يك از اين ساختمان ها ممكن است نياز به نصب انواع سازه فولادي و بتني داشته باشند و يا اين كه براي مقاصد ديگر نياز به اجاره جرثقيل براي پيشبرد عمليات ساخت  تكميل آن ها باشد.

اما كاربردهايي كه باعث مي شوند نياز به اجاره جرثقيل 7 تن داشته باشيم بيش از پيشبرد عمليات پروژه هاي عمراني است. براي همين تلاش شده است در زيربخش هاي بعد در ارتباط با كاربري هاي جرثقيل 7 تني به طور مفصل صحبت شود.

مطالعه بيشتر: اجاره جرثقيل دكل بلند

نصب تابلوهاي تبليغاتي

يكي از دلايلي كه ممكن است افراد نياز به اجاره جرثقيل 7 تن داشته باشند نصب تابلوهاي تبليغاتي مي باشد. شايد در سطح شهرهاي بزرگي مانند تهران و يا هر يك از شهرهاي ديگر شاهد انواع تابلوهاي تبليغاتي بوده ايد. بسياري از اين تابلوها داراي ابعاد و وزن سنگيني هستند. براي همين است كه نياز به بالابر و يا جرثقيل به منظور بالا بردن و نصب آن ها مي باشد.

“اجاره جرثقيل 7 تن به منظور نصب انواع تابلوهاي تبليغاتي يكي از كاربري هايي است كه در سطح شهرهاي بزرگ مانند تهران باعث افزايش تقاضا براي اين تجهيرات شده است.”

حتي در شهرهاي كوچ و روستاها يا جاده هاي بين شهري نيز ممكن است اين جرثقيل ها مورد نياز باشند. شركت هاي بزرگي هستند كه با اجاره جرثقيل 7 تن و نصب تابلوهاي تبليغاتي اقدام به معرفي خود به مردم در سطح جامعه هدف (داخل شهرها يا در مسيرهاي ارتباطي و …)  مي كنند.

در مناسبت ها و ايام خاص نيز ممكن است نياز باشد تابلوهايي براي اطلاع رساني نصب شوند. در اين هنگام نيز انواع بالابر و يا جرثقيل براي نصب تابلوهاي مناسبتي در ايام خاص مورد استفاده قرار مي گيرد.

نصب انواع سازه فلزي

سازه هاي فلزي از جمله سازه هايي هستند كه داراي وزن بالايي هستند و براي ساخت آن ها از قطعاتي استفاده مي شود كه به طور معمول فولادي مي باشند. اجاره جرثقيل 7 تن مي تواند كمك زيادي به تسهيل فرايند بالا بردن قطعات فولادي يا فلزي بنمايد. براي همين يكي از مواردي كه باعث مي شود تقاضا براي  اجاره جرثقيل 7 تن بالا باشد نصب همين سازه ها مي باشد.

اسكلت فلزي ساختمان

يكي ديگر از مواردي كه ممكن است نياز به استفاده از جرثقيل باشد، نصب اسكلت فلزي ساختمان هايي مي باشد كه داراي چندين طبقه هستند.

البته به ياد داشته باشيد كه ساختمان ها و برج هاي مسكوني و يا اداري ممكن است طبقات متعددي داشته باشند و براي هر يك از آن ها نياز به جرثقيل با توان خاص و طول دكل مشخص باشد. اما در هر صورت در موارد متعددي امكان اجاره جرثقيل 7 تن و استفاده از آن براي نصب اسكلت فلزي ساختمان ها وجود دارد.

مطالعه بيشتر: اجاره جرثقيل ساعتي

خارج كردن لودر يا انواع وسايل نقليه از خاك

يك كاربرد شايع ديگر كه باعث نياز به جرثقيل مي شود زماني است كه يك بيل مكانيكي يا هر وسيله نقليه ديگري در خاك يا در گودالي گير كرده باشد. در اين مواقع اگر با روش هاي ساده نتوان خودرو و يا وسيله نقليه را از خاك يا گودال خارج كرد، ممكن است اجاره جرثقيل 7 تن بتواند مشكل شما را حل كند. در مواردي نيز نياز به جرثقيل با توان بيشتر است كه بايد تمهيدات لازم در مورد آن انديشيده شود.

نصب پل راهسازي

در راهسازي نيز مانند پروژه هاي ساختماني امكان استفاده از انواع جرثقيل وجود دارد. براي مثال يكي از كاربري هاي اين تجهيزات در ساخت پل هايي است كه در راهسازي استفاده مي شوند.

اين پل ها براي تسهيل عبور و مرور مهم هستند. براي همين كمكي كه انواع جرثقيل در اتمام عمليات ساخت آن ها مي كند قابل انكار نيست.

خاك كشي يا انتقال مصالح

انتقال مصالح يا خاك كشي يكي از كاربري هايي است كه ممكن است براي انجام آن باعث نياز به اجاره جرثقيل 7 تن باشد.

ساير كاربردهايي كه مستلزم استفاده از اجاره جرثقيل 7 تن است:

به طور حتم حمل و نقل يا انتقال انواع تجهيزات، كالا، محصولات و موادي كه داراي وزن بالايي هستند، نياز به استفاده از تجهيزات مكانيكي دارد و بالابرها و جرثقيل ها از جمله تجهيزاتي هستند كه بدون استفاده از آن ها امكان انجام عمليات مذكور وجود نخواهد داشت.

در بخش هاي قبل به تعدادي از كاربري هاي مهمي كه باعث مي شود نياز به استفاده از انواع جرثقيل داشته باشيم ذكر شدند. اما دلايلي كه باعث مي شوند نياز به اجاره جرثقيل 7 تن داشته باشيم بيش از موارد ذكر شده هستند.

براي مثال مي توان به عمليات مونتاژ يا دمونتاژ كردن تجهيزاتي مانند جرثقيل برجي اشاره كرد. يا به كاربردهايي مانند نصب چيلر اشاره نمود كه در موارد زيادي ديده مي شود كه نياز به اجاره جرثقيل 7 تن دارد.

آيا اجاره جرثقيل 7 تن براي همه كاربردها مناسب است؟

انتخاب جرثقيل بايد با توجه به نياز و توان باربرداري آن باشد. شايد به خوبي مي دانيد كه هر يك از جرثقيل ها داراي ظرفيت متفاوتي است.

براي همين ممكن است به جاي اجاره جرثقيل 7 تن نياز به استفاده از يكي از جرثقيل هاي ديگر با ظرفيت و مشخصات مطلوب باشد.

از سوي ديگر توجه داشته باشيد كه كالاها، محصولات و تجهيزاتي كه بايد توسط يك جرثقيل جابجا شوند داراي ابعاد و وزن هاي متفاوتي هستند. براي همين بايد از جرثقيل با طول دكل و توان كافي براي انجام عمليات مذكور استفاده كرد.

براي همين پاسخ به سوال بالا روشن است: اجاره جرثقيل 7 تن براي همه كاربري ها مناسب نيست و ممكن است كه شما نياز به اجاره جرثقيل با ظرفيت و توان هاي بالاتر داشته باشيد.

يك گزينه براي جابجا كردن بارهاي داراي وزن بالا كه در اين مواقع كمك خواهد كرد اجاره جرثقيل 20 تن است (كه داراي ظرفيت بيشتري در مقايسه با جرثقيل هاي 7 تني مي باشد).

اما اگر توان مورد نياز و وزن و مشخصات بار به گونه اي باشد كه نياز به جرثقيل با توان بالاتر باشد، ممكن است نياز به اجاره جرثقيل 35 تن (و جرثقيل هاي با توان هاي بالا با مشخصات مطلوب) باشد.

لازم به ذكر است كه امروزه جرثيل هايي با ظرفيت هاي چند صد تن نيز ساخته و طراحي شده اند كه در كاربردهاي ويژه امكان استفاده از آن ها وجود دارد. اگرچه كاربردهاي اين تجهيزات محدودتر مي باشد.

آيا هنگام اجاره جرثقيل 7 تن بايد به توان باربرداري آن توجه كرد؟

توان باربرداري جرثقيل ها بسيار مهم است. براي همين بايد هنگام اجاره جرثقيل 7 تن توجه داشته باشيد كه بين طول دكل و توان باربرداري آن رابطه مستقيم وجود دارد.

لازم به ذكر است جرثقيل هايي كه داراي توان كمتري هستند، ابعاد كوچك تري دارند. يكي از مهم ترين مشخصات اين تجهيزات نيز طول دكل آن است (اطلاعات لازم در اين زمينه از سوي دارندگان اين تجهيزات كه قصد ارائه خدمات به ديگران دارند در اختيار شما قرار خواهد گرفت).

هزينه اجاره جرثقيل 7 تن چقدر است؟

هزينه اي كه براي اجاره جرثقيل 7 تن بايد پرداخت شود تابع فاكتورهاي متعددي است. يكي از اين فاكتورها مدت زماني است كه جرثقيل را اجاره مي كنيد. هر چه مدت زمان اجاره اين تجهيزات بيشتر باشد، هزينه بيشتري براي اجاره آن ها لازم خواهد بود.

در صورتي كه اجاره جرثقيل 7 تن پاسخگوي نيازهاي شما باشد، بهترين گزينه براي انتخاب است. لازم به ذكر است كه وزن جرثقيل هاي 7 تني بالا بوده و در ساخت آن ها از تجهيزات متعددي استفاده شده است، براي همين است كه هزينه خريد اين تجهيزات نسبتا بالا است و اين امر باعث مي شود كه هزينه اجاره آن ها نيز متاثير از قيمت جرثقيل باشد.

البته ممكن است كاري كه براي آن اقدام به اجاره جرثقيل 7 تن مي كنيد نيز بر روي هزينه اي كه بايد پرداخت شود تاثير داشته باشد. براي مثال ممكن است هزينه لازم براي اجاره جرثقيل 7 تن براي نصب اسكلت فلزي با هزينه لازم براي اجاره آن و خارج كردن وسايل نقليه از خاك يا گودال متفاوت باشد.

نكته: توان باربرداري جرثقيل 7 تني و قيمت خريد آن از توان باربرداري و قيمت خريد جرثقيل هاي 20 تني يا 35 تن كمتر است، براي همين هزينه اي كه براي اجاره آن بايد پرداخت شود كمتر خواهد بود.

بهتر است در هر يك از اين موارد مشاوره هاي لازم را داشته باشيد تا اطلاع دقيق تري از ميزان هزينه اي كه بايد پرداخت شود به دست آوريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد